2020-08-28 17:15:23 Dostava dokumentacije za upis-jesenski rok Dostava dokumentacije za upis u 1. razred 2020./2021. na jesenskom roku vrši se online. Dokumentaciju je potrebno slikati ili skenirati pa poslati na e-mail adresu: upravnazg.upisi@gmail.com
Dobit ćete potvrdu o primitku kako biste znali da smo zaprimili dokumentaciju. U slučaju problema sa slanjem dokumentacije ili ako niste zaprimili potvrdu o primitku, javite se na broj 01/4830773.
Prilikom slanja upisne dokumentacije e-mailom, obavezno naznačiti broj mobitela na koji ste dostupni.
Datum slanja dokumentacije: 02.09.2020. od 8 do 10 sati.
Popis obveznih dokumenata za upis za sve učenike koje je potrebno slikati ili skenirati pa poslati na e-mail upravnazg.upisi@gmail.com :
1. Upisnica iz sustava Upisi.hr potpisana od roditelja i učenika (drugi obrazac neće biti prihvaćen) 2. Potvrda liječnika školske medicine (ne obiteljskog liječnika, niti medicine rada) o zdravstvenoj sposobnosti kandidata za program u koji se upisuje 3. Svjedodžba 8. razreda 4.Domovnica 5.Rodni list
|
Upravna i birotehnička škola |