2020-08-28 17:15:23

Dostava dokumentacije za upis-jesenski rok

Dostava dokumentacije za upis u 1. razred 2020./2021. na jesenskom roku vrši se online. Dokumentaciju je potrebno slikati ili skenirati pa poslati na e-mail adresu: upravnazg.upisi@gmail.com   

 

Dobit ćete potvrdu o primitku kako biste znali da smo zaprimili dokumentaciju. U slučaju problema sa slanjem dokumentacije ili ako niste zaprimili potvrdu o primitku, javite se na broj 01/4830773. 

 

Prilikom slanja upisne dokumentacije e-mailom, obavezno naznačiti broj mobitela na koji ste dostupni.  

 

Datum slanja dokumentacije: 02.09.2020. od 8 do 10 sati.

 

Popis obveznih dokumenata za upis za sve učenike koje  je potrebno slikati ili skenirati pa poslati na e-mail upravnazg.upisi@gmail.com :

 

1.  Upisnica iz sustava Upisi.hr  potpisana od roditelja i učenika

(drugi obrazac neće biti prihvaćen)

2. Potvrda liječnika školske medicine (ne obiteljskog liječnika, niti medicine rada) o zdravstvenoj sposobnosti kandidata za program u koji se upisuje

​3. Svjedodžba 8. razreda

4.Domovnica

5.Rodni list

 

 

 


Upravna i birotehnička škola