Dostava dokumentacije za upis u 1. razred 2020./2021. vrši se online. Dokumentaciju je potrebno SKENIRATI pa poslati na e-mail adresu: upravnazg.upisi@gmail.com
Dobit ćete potvrdu o primitku kako biste znali da smo zaprimili dokumentaciju. U slučaju problema sa slanjem dokumentacije ili ako niste zaprimili potvrdu o primitku, javite se na broj 01/4830773.
Prilikom slanja upisne dokumentacije e-mailom, obavezno naznačiti broj mobitela na koji ste dostupni.
Datumi slanja dokumentacije: 27.7.od 8:00 do 18:00 i iznimno još u slučaju određenih poteškoća 28.7.od 8:00 do 12:00 sati.
Popis obveznih dokumenata za upis za sve učenike koje je potrebno SKENIRATI pa poslati na e-mail upravnazg.upisi@gmail.com :
- Upisnica iz sustava Upisi.hr potpisana od roditelja i učenika
(drugi obrazac neće biti prihvaćen)
- Potvrda liječnika školske medicine (ne obiteljskog liječnika, niti medicine rada) o zdravstvenoj sposobnosti kandidata za program u koji se upisuje
- Svjedodžba 8. razreda
- Dokumentacija kojom se ostvaruju dodatni bodovi za upis
- Domovnica
- Rodni list
Popis obveznih dokumenata učenika koji su ostvarili izravan upis. Treba ih SKENIRATI pa poslati na e-mail upravnazg.upisi@gmail.com
- Upisnica iz sustava Upisi.hr potpisana od roditelja i učenika
- Svjedodžba 8. razreda
- Stručno mišljenje Službe za profesionalno usmjeravanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
- Rješenje o primjerenom obliku školovanja
- Druga dokumentacija kojom se ostvaruju dodatna prava za upis
- Domovnica
- Rodni list